Η προσέγγιση μας (Γιατί η Omnitouch;)

Στην Omnitouch οι λύσεις μας είναι σχεδιασμένες με γνώμονα το τρίπτυχο αφοσίωση πελάτη-αύξηση πωλήσεων-μέιωση κόστους.

Οι τρείς βασικές αρχές που στηρίξαμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο :

Αφοσίωση Πελάτη: Κάθε διαδικασία μας και κάθε ενέργεια μας στοχεύουν πάντα στην διασφάλιση ότι ο πελάτης (είτε δικός μας ή των πελατών μας) θα ολοκληρώσει την επαφή του μαζί μας έχοντας ένα θετικό αίσθημα. Αυτό το θετικό αίσθημα σταδιακά κερδίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη που με την σειρά του δένεται και δύσκολα θα επιδιώξει ή θα ρισκάρει να το χάσει. Ειδικά όσο αφορά τους δικούς μας πελάτες που έχουμε και πλήρη έλεγχο ολόκληρης της διαδικασίας κάνουμε τα πάντα να τους ευχαριστήσουμε ακόμα και αν αυτό πολλές φορές σημαίνει να μειώσουμε τα δικά μας οφέλη ή να ξεφύγουμε από τα συμφωνημένα με πρόσθετο κόστος προς εμάς.

Αύξηση πωλήσεων: Σε όλο τον κόσμο ανεξαρτήτως κουλτούρας γλώσσας και χρώματος όλοι αν έχουν επιλογή αγοράζουν κάτι πάντα από αυτούς που συμπαθούν και εμπιστεύονται. Όλοι μας οι σύμβουλοι εξυπηρέτησης εκπαιδεύονται ειδικά να για να προβάλλουν και να προωθούν προς τον πελάτη αυτό ακριβώς το αίσθημα της εμπιστοσύνης, κάτι που κάτω από τις κατάλληλες προϋποθέσεις ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις. Η σωστή εξυπηρέτηση και ο επαγγελματισμός είναι εργαλεία για μια πιο εύκολη πώληση και εμείς στην Omnitouch ξέρουμε να τα χειριζόμαστε πολύ καλά.

Μείωση κόστους: Σε ένα call center το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στις οικονομίες μεγεθών, ειδικά στην Κύπρο που τα μεγέθη των επιχειρήσεων είναι τέτοια που δεν επιτρέπουν τις μεγάλες επενδύσεις σε τεχνολογία και υποδομή και στην συνέχεια στην λειτουργία ενός call center για τον μικρό αριθμό επαφών που ενδεχομένως να έχει η κάθε εταιρία. Εμείς προσφέρουμε ακριβώς αυτή την δυνατότητα παροχής άριστης εξυπηρέτησης μέσα από ένα τεχνολογικά προηγμένο κέντρο επαφών για όλο το 24ωρο και όλο αυτό στοιχίζει μόνο όση ώρα οι σύμβουλοι μας χειρίζονται υποθέσεις σας χωρίς να έχετε κανένα πρόσθετο κόστος σε τεχνολογία, υποδομή, συντήρηση κλπ.