Τηλεγραμματεία

Στην Omnitouch Cyprus Ltd η διαχείριση κλήσεων είναι η δουλειά μας. Μπορεί η τηλεγραμματέας σας να μην μπορεί να σας φτιάξει καφέ, αλλά με τιμές για τηλεγραμματεία από 6€/ημέρα σίγουρα μπορούμε να σας δελεάσουμε να τον φτιάξετε μόνοι σας ή ακόμα καλύτερα να τον πιείτε σε μια καφετέρια έχοντας την σιγουριά ότι τις κλήσεις σας τις χειριζόμαστε εμείς.

Οι επαγγελματίες τηλεφωνητές/ριες μας βρίσκονται πάντα εκεί 24 ώρες το 24ωρο να απαντήσουν τις κλήσεις σας σαν να ήταν στο δικό σας γραφείο. Ξεχάστε άδειες ασθενείας, διακοπές, αργίες κλπ, εμείς είμαστε πάντα έτοιμοι να απαντήσουμε εκ μέρους σας.

Ενισχυμένοι από την άρτια τεχνολογική υποδομή μας αλλά και τις λογισμικές μας εφαρμογές μπορούμε εύκολα και άμεσα να προσαρμοστούμε στις δικές σας ανάγκες. Το έμπειρο προσωπικό μας αναλαμβάνει να διαχειριστεί τις κλήσεις σας είτε πρόκειται για την διενέργεια εξερχόμενων κλήσεων ή να δεχτούμε εισερχόμενες κλήσεις. Εξυπηρετούμε εσάς ή τους δικούς σας πελάτες προσφέροντας πάντα σωστή επαγγελματική εξυπηρέτηση, γλυτώνοντας σας το κόστος πρόσληψης γραμματέα παρέχοντας σας ταυτόχρονα πολλαπλάσια οφέλη.

Συγκεκριμένα η τηλεγραμματεία μας αναλαμβάνει μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

  •  Κλείσιμο ραντεβού
  •  Υπενθύμιση για επικείμενα ραντεβού (τόσο σε εσάς όσο και σε πελάτες σας)
  •  Κρατήσεις σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης (εστιατόρια κλπ)
  •  Καθάρισμα και διατήρηση βάσης δεδομένων
  •  Ενημέρωση για τα προϊόντα και υπηρεσίες σας
  •  Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  •  Διαχείριση fax και μετατροπή σε email
  •  Λήψη παραγγελιών
  •  κλπ

Το βασικό πακέτο τηλεγραμματείας περιλαμβάνει:

  • Διαχείριση κλήσεων 24/7
  • Χειρισμός εισερχόμενων κλήσεων για γραμματειακή υποστήριξη (καταγραφή και μεταφορά μηνύματος), βασική πληροφόρηση για την εταιρία σας (ωράρια, τοποθεσίες κλπ) και καταγραφή παραπόνων
  • Απάντηση με το όνομα της εταιρίας σας ή ότι άλλο επιθυμείτε εσείς
  • Χειρισμός κλήσεων σε Ελληνική και Αγγλική γλώσσα
  • Ενημέρωση για τις κλήσεις σας μέσω email και διαδικτυακής εφαρμογής
  • Δυνατότητα διαμόρφωσης των ενημερώσεων με βάση ώρα τις ημέρας και είδος ενημέρωσης
  • Μηνιαία στατιστική ανάλυση κλήσεων

Το πακέτο τηλεγραμματείας μπορεί να εμπλουτιστεί με οποιεσδήποτε απο τις ακόλουθες πρόσθετες υπηρεσίες (add-ons):

  •  Ηχογράφηση κλήσεων
  •  Κλείσιμο ραντεβού
  •  Λήψη παραγγελιών (χρέωση ανά περίπτωση)
  •  Εξερχόμενες κλήσεις( υπενθύμιση ραντεβού, follow-up calls κλπ)
  •  Ενημέρωση για κλήσεις μέσω SMS
  •  Ενημέρωση για κλήσεις μέσω FAX
  •  Προώθηση κλήσεων/White list
  •  Διευρυμένη Δυνατότητα διαμόρφωσης των ενημερώσεων
  •  IVR (χρέωση ανά περίπτωση)
  •  Διαχείριση και εμπλουτισμός βάσης δεδομένων (χρέωση ανά περίπτωση)
  •  Μη τυποποιημένα στατιστικά
  •  Διαχείριση Email (χρέωση ανά περίπτωση)
  •  Διαχείριση Fax (χρέωση ανά περίπτωση)
  •  Web chat