Γραμμή καταναλωτή

Στις μέρες μας που ο ανταγωνισμός είναι δύσκολος οι εταιρίες χρειάζονται τρόπους που να τις κάνουν να ξεχωρίζουν. Η γραμμή καταναλωτή είναι ένα τέτοιο εργαλείο με που χαρίζει ένα πολύ καλό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προσθέτει κύρος σε μια εταιρία και όλα αυτά με ελάχιστο κόστος.

Η γραμμή καταναλωτή είναι μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας που θα φροντίσει ο εμπορευόμενος να προβάλει (π.χ. τυπώνοντας την στις συσκευασίες των προϊόντων του) και που θα προτρέπει τους πελάτες του να καλέσουν ανά πάσα στιγμή αν νιώθουν ότι έχουν κάτι να αναφέρουν εάν θέλουν να μάθουν πληροφορίες για κάτι. π.χ. αν σε κάποια υπεραγορά οι συσκευασίες κάποιου προϊόντος είναι αλλοιωμένες ή αν πέρασε η ημερομηνία λήξεως κλπ. Η γραμμή λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας, μπορεί να χειριστεί μια γραμμή καταναλωτή, όπου θα μπορεί να ενημερώνει και να καταγράφει παράπονα δίνοντας λύσεις και συμβουλές πάντα φυσικά κάτω από την δική σας καθοδήγηση.

Το πακέτο περιλαμβάνει:

  •  Διαχείριση κλήσεων 24/7
  •  Απάντηση με το όνομα της εταιρίας σας ή του προϊόντος σας
  •  Χειρισμός κλήσεων σε Ελληνική και Αγγλική γλώσσα
  •  Ηχογράφηση κλήσεων
  •  Πληροφορίες για το προϊόν/ υπηρεσίες σας
  •  Χειρισμό και καταγραφή παραπόνων
  •  Στατιστική ανάλυση κλήσεων

Το πακέτο μπορεί επίσης να ενισχυθεί με διάφορες πρόσθετες επιλογές (χρεώσιμες) όπως αποστολή SMS για επείγοντα θέματα κλπ.

Για ενεργοποίηση γραμμής καταναλωτή μπορείτε να μας καλέσετε στο 77777247 και να λάβετε την σχετική ενημέρωση.