How do Telesecretary services work

With the creation of a company, you are faced with two options with regards to its call management. You either hire someone else to do it, or you do it yourself.

If you hire someone else, then you bring the company to the position of depending on a single person who governs the whole of the company’s relationship with customers, creates chaos in the office when he/she is on leave and may be either very busy, or sitting at his/her position without much to do.

Needless to say that this person would be getting paid as per usual whichever the case. If you choose to do it yourself, then you probably won’t get much done. You will be continually interrupted by the phone and your work quality will deteriorate, while as the same time the company will appear small and without identity.

With our telesecretary services, you can have an experienced professional operator handling your calls, whenever you want.

You can activate/deactivate the service at any time, by forwarding your telephone line, or you can simply leave your call management entirely to us, giving your business a bigger and clearer picture, as you work in peace and quiet with the confidence that you won’t miss another call.

All you need to do is register on our website, take a few minutes to adjust the service to your needs and as soon as you forward your telephone line to the number that we will give you (DID), you’re ready!

And any time you wish to make a change to the way your calls are answered, to the times and ways that you are notified by us, simply revisit the client portal and change it. You have the option to do this as many times as you want.

The telesecretary package of Omnitouch is the integrated service for call management that your company needs and is offered to you for a much lower cost than hiring an employee to do the same job.

  Τηλεγραμματεία

€120/μήνα

Τηλεγραμματεία light use

€60/μήνα

Κλήσεις που περιλαμβάνονται 300 κλήσεις 150 κλήσεις
Κόστος επιπλέον κλήσεων 40σ /κλήση 40σ /κλήση
Παροχή Σταθερού Τηλεφωνικού αριθμού (DID) Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
Χειρισμός κλήσεων 24/7 Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
Ελληνικά και Αγγλικά Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
Στατιστική ανάλυση Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
Βοήθεια στην ενεργοποίηση απο προσωπικό της Omnitouch Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
Εξατομικευμένα στατιστικά €25/στατιστικό €25/στατιστικό
Χειρισμός κλήσεων εκ μέρους της εταιρίας σας:    
• Βασική πληροφόρηση για την εταιρία (ωράρια, τοποθεσίες, αντικείμενο εργασιών) Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
• Λήψη/ καταγραφή παραπόνων Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
• Λήψη και προώθηση μηνυμάτων (web, email) Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
• Λήψη και προώθηση μηνυμάτων (sms) 2σ/SMS 2σ/SMS
• Λήψη ραντεβού (ηλεκτρονική ατζέντα) Περιλαμβάνεται Περιλαμβάνεται
• Διαχείριση ραντεβού (ηλεκτρονική ατζέντα, αλλαγές, ακυρώσεις κλπ) Δωρεάν Δωρεάν
• Προώθηση/σύνδεση κλήσεων προς εσάς ή το προσωπικό σας (εκ των προτέρων ενημέρωση απο τηλεφωνητή) 1€ ανα κλήση 1€ ανα κλήση
Διατήρηση Μαύρης/Ασπρης λίστας (μόνο σε συνδυασμό με την προώθηση κλήσεων Δωρεάν Δωρεάν
• Εξερχόμενες κλήσεις (Υπενθυμίσεις κτλ)  €0.50/κλήση €0.50/κλήση
• Υπενθυμίσεις για ραντεβού (SMS) 2σ/SMS 2σ/SMS
  3 μέρες δωρεάν δοκιμή